Na izrazito kompetentnom tržištu nije ni čudno da su se proizvođači viskija okrenuli dizajnima koji će svakome zapeti za oko. Na kraju krajeva, cilj je privući pažnju kupaca….
Svijetu viskija nikada ne fali inovacija, pogledajte sjedećih 9 proizvođača koji su proizveli zaista unikatne boce. Neke od njih napravljene su isključivo za posebne prilike i kolekcionare, a neke su dostupne na tržištu kao takve.
Hibiki Trumpet Suntory – boca za 90-u obljetnicu.
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Ova boca u obliku trube izbačena je na tržište od strane Japanskog viskija kako bi proslavili njegov 90. rođendan. U boci se nalazi Hibiki viski – proizvod destilerija Yamazaki i Hakushu. Hakushu je najviša destilerija u Japanu, nalazi se na 610 metara nadmorske visine. Boca se 1990. godine mogla kupiti za 550$.
Diaegova pametna boca
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Trenutno je ovu bocu nemoguće nabaviti, Diaego je napravio prototip boce koja je potencijalna budućnost pakiranja Johnnie Walker Blue Label-a. Sadrži patent – tehnologiju koja uključuje sitni elektronički senzor koji otkriva ukoliko je boca bila otvorena i gdje se nalazi u dostavnom lancu. Krajnji kupac bocu može skenirati svojim Smartphonom. Također je napravljen i sistem za promociju gdje Diaego može slati promotivne materijale na smartphone ukoliko se nalaze u istoj trgovini gdje i sama boca, ali jednom kada boca izađe iz dućana i registrira da je otvorena, svom kupcu šalje recepte za koktele!
Nikka Gold and Gold
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Ovaj viski proizveo je Japanski destiler Nikka. Samo pakiranje sadrži pravu metalnu samurajsku kacigu i oklop. Inicijalno je proizvedena kao duty free ekskluzivna serija i prodavala se za 250$, ali sada je dostupna i na aukcijama, iako je onda njezina početna cijena 180$.
Suntory viski – limitirano izdanje za 50. godina The Rolling Stonesa
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Suntory je izbacio 150 limitiranih boca viskija kako bi obilježio 50. obljetnicu The Rolling Stonsa 2012. Cijena jedne boce iznosila je vrtoglavih 6,300$. Svaka boca imala je kristalni stoper i crnu kožnu izložbenu kutiju.
McGibbon’s Golf Range
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Proizvođaš škotskog viskija Douglas Laing izbacio je na tržište dvije boce u obliku palice za golf kao dio McGibbon’s Golf Range-a kako bi obilježio 2014 Ryder Cup. U svakoj boci nalazio prvoklasni viski glavnog destilera koji mu je davne 1990. zaslužio Queen’s Award for Export Achievement.
Bowmore 1957 star 54 godine
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Destiliran 1957 godine i boteljiran 2011, na svijetu postoji svega 12 boca Bowmore-a, 54 godine starog viskija. Boce su rađene puhanim staklom i uobličene rukom poznatog umjetnika stakla Brodie Nairna i Nichole Burnsinta. Oblik im podsjeća na valove koji se konstantno razbijaju o zidine iza kojih je viski sazrijevao. U staklu se nalazi platina te su ručno gravirane. Obilježene su brojem boce i jakosti pića. Boca br. 1 prodana je za 160,000$ 2012. godine.
Johnnie Walker viski cipele
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Nije nužno boca u pitanju ali je jako zanimljiva ideja. Postolar iz Londona u svoje ruke je uze par kvalitetnih talijanskih cipela i u njihovoj peti napravio savršeno mjesto za sakriti bočicu Johnnie Walkera. Oliver Sweeney na kraju je započeo suradnju sa Johnnie Walkerom te je lansirana cijela linija cipela sa skrivenim mjestom za bočicu a prodavale su se po cijeni od 295$ po paru. Svaka je cipela bila ručno izrađena i sadržavala kalup u koji se savršeno uklopila minijaturna bočica Johnnie Waker Red Label viskija.
J&B boca prekrivena tetoviranom “ljudskom kožom”
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Diageo je lansirao limitiranu kolekciju boca J&B 2013. godine. Tematski su se udružili sa tattoo studiom u Parizu. Svaka boca pokrivena je lateksom a potom su je majstori iz studia tetovirali. Dizajn je inspiriran tetovažama sa kraja 19. stoljeća – perioda kada je J&B prvi put predstavljen na tržištu. Svega 25 “tetoviranih boca” je proizvedeno a mogle su se kupiti u samo dvije trgovine u Parizu.
Highland Park – proslava 50. rođendana
Photo by www.thedrinksbusiness.com
Ova boca je djelo Škotskog dizajnera Maeve Gilles, kojem je dodjeljeno da dizajnira bocu za 50 godina Highland Park destilerije. Svaka boca je ručno izrađena i omotana srebrom. Svaka sadrži broj 50 koji je u priču uklopljen a inspiriran je nautikom. Komad orkadskog pješčanog kamena koji je iz kamenoloma od kojeg je sagrađena katedrala Svetog Magnusa u 15. stoljeću u Kirkwallu. Na njemu je urezan logo Highland Parka. Boca se nalazila u ručno izrezbarenoj kutiji škotskog hrasta. Proizvedeno ih je samo 275.
Autor: Lauren Eads
Preuzeto sa: thedrinksbusiness.com
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!