Bar Convent Berlin 2024: Središte međunarodne industrije barova i pića
Od 14. do 16. listopada 2024., Berlin je ponovno postao nezaobilazna destinacija za međunarodnu industriju barova i pića. Bar Convent Berlin (BCB) privukao je 15.114 posjetitelja i više od 500 izlagača i partnera, potvrđujući svoju reputaciju kao “Božić za barmene” te važno poslovno središte za industriju. Uz bogat edukativni program, ovogodišnji BCB donio je brojne novitete i prilike za umrežavanje.
BCB je i ove godine okupio svjetsku bar scenu, pružajući idealne uvjete za tri dana intenzivnog umrežavanja. Na sajmu su se susreli proizvođači, vlasnici barova, barmeni i distributeri iz 87 zemalja, razmjenjujući iskustva, otkrivajući inovativne proizvode i gradeći poslovne odnose.
Matchmaking Lounge olakšao je povezivanje izlagača i posjetitelja, a online alat za umrežavanje omogućio je dogovaranje sastanaka unaprijed. Uspješno je organizirano 1.566 sastanaka tijekom tri dana sajma. Petra Lassahn, direktorica BCB-a, izjavila je: “Ove smo godine uspjeli dodatno unaprijediti sajamski aspekt poslovnog povezivanja zahvaljujući alatima za umrežavanje, što je rezultiralo brojnim poslovnim kontaktima.”
Ove je godine BCB ponudio najveći edukativni program u povijesti sajma, obogaćen interaktivnim radionicama i panel diskusijama u sedam zona za edukaciju. Poseban uspjeh postigla je nova Workshop Stage zona, gdje su posjetitelji aktivno sudjelovali u praktičnim sesijama. Primjer je radionica Jordana Hughesa, američkog fotografa pića, koja je privukla velik broj sudionika.
“Bartending nije samo teorija. Naša nova pozornica s radionicama donijela je praktične elemente kao što su ukrašavanje koktela i tehnike flair barmenarstva. Program edukacije učvrstio je BCB-ov status nezaobilaznog događaja u industriji”, rekao je Angus Winchester, direktor edukacije na BCB-u.
Među brojnim izlagačima, agavina pića poput tekile i mezcala ponovno su zauzela važno mjesto. Ove je godine na sajmu bilo dostupno preko 100 proizvoda od agave. Također, segment pića s niskim ili bezalkoholnim sadržajem nastavlja rasti, uz Low & No Bar, koji je postao središte za inovativne koktele s niskim udjelom alkohola.
Benedikt Fimpel iz tvrtke Thomas Henry izjavio je: “Primjećujemo sve veći interes za niskoalkoholnim pićima, a potražnja za ovakvim proizvodima raste, posebno u segmentu dnevne i večernje potrošnje.”
Ove godine, vino je zauzelo središnje mjesto na BCB-u. Wine Workshop Area bila je potpuno rasprodana, a radionice o prirodnim vinima izazvale su velik interes među barmenima. Michael Pöcheim-Pech, stručnjak za vina, istaknuo je važnost edukacije o vinima u svijetu barova.
Whisk(e)y Embassy bila je još jedan hit na sajmu, gdje su posjetitelji imali priliku kušati inovativne koktele na bazi viskija. Uz pomoć OurWhisky Foundation, organiziran je raznolik edukativni program posvećen viskiju, koji je također privukao veliku pozornost.
Jedna od ključnih tema na BCB-u bila je uloga žena u industriji barova i viskija. Becky Paskin iz OurWhisky Foundation naglasila je kako su predrasude prema ženama u industriji još uvijek prisutne, ali se situacija polako mijenja. Sesije su se bavile rodnim nejednakostima i potrebom za daljnjim unaprjeđenjem uvjeta za žene u ovoj industriji.
Nakon tri uspješna dana, očekivanja za BCB 2025. su već visoka. Sljedeće izdanje sajma održat će se od 6. do 8. listopada 2025., kada će Berlin ponovno postati epicentar međunarodne industrije barova i pića.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!