Novu rubriku “BRZIH 10” nastavljamo s našim novim gostom koji je već dobro poznat širom Hrvatske po svojoj aplikaciji za barove, restorane i kafiće MASTER F&B.
Govorimo o gospodinu Peri Peharu koji nam je pobliže objasnio prednosti svoje aplikacije.
Imali smo priliku razgovarati s gospodinom Perom Peharom, direktorom hrane i pića u Romana Beach Resortu i osnivačem MASTER F&B (food and beverage) aplikacije koja je vrlo zanimljiv novitet na Hrvatskom tržištu, a i šire. Kako aplikacija funkcionira, kako je došao na ideju razvoja aplikacije za ugostiteljske objekte te koje su sve prednosti F&B aplikacije možete pročitati u nastavku.
1. Kako biste se opisali u jednoj rečenici?
Ambiciozan, Detaljan, Inovativan, Odgovoran.
2. Što vam je najdraže, a što najmrskije raditi kao direktoru hrane i pića u Romana Beach Resortu?
Volim raditi s ljudima, prenositi svoje znanje i ideje na njih, implementirati nove ideje koje će olakšati rad mojim djelatnicima, a ujedno gostima dati veći nivo usluge.
S obzirom na to da radim s velikim brojem ljudi, najteže mi je kada trebam raditi s tvrdoglavim i neodgovornim pojedincima.
3. Kako ste došli na ideju izrade aplikacije za restorane i barove i što vas je točno inspiriralo?
Dugogodišnji rad u Cruise industriji mi je ponudio dosta ideja koje bi se mogle implementirati u ugostiteljstvu, uočio sam prednosti i mane cijelih uhodanih sistema. U svakoj od država što sam imao priliku posjetiti uočio sam nešto novo i drugačije gdje sam na kraju došao na ideju o digitalnom meniju. Inspiriralo me to što sam uvidio koliko konobari gube vremena jer ne mogu znati baš sve informacije vezane za restoran i ponudu, koje su važne za gosta.
Sami voditelji ne mogu biti skoncentrirani na svoj posao, gdje vlasnici zbog tih situacija gube, a najviše gosti koji ostaju zakinuti za pravu uslugu i užitak.
4. Kako su ljudi reagirali na vašu aplikaciju?
Ljudi su reagirali fenomenalno, prvo smo aplikaciju testirali na starijoj populaciji i mijenjali je dok ona njima nije postala lagana za rukovati. Tada smo znali ako se oni lako snađu da će i svi ostali, pozitivni komentari su stizali sa svih strana, od običnih ljudi do konobara, vlasnika, voditelja restorana. Svi su pronašli svoj neki interes u tome. Tu su zatim i lanci hotela i velike konzultantske kompanije koje su dale svoj pozitivan komentar gdje su nam pružili svojevrsni vjetar u leđa da to plasiramo na tržište što prije.
5. Smatrate li da bi hoteli, barovi, odmarališta i kafići trebali više ulagati u tehnologiju i aplikacije poput vaše?
Mislim da bi, pogotovo u današnje vrijeme. Ali koliko je dobro isto tako ne treba ići u krajnost i pretjerivati, mislim da smo s našom aplikacijom uspjeli postići upravo tu dovoljnu količinu tehnologije na ovu sada postojeću koju imamo. Moramo znati da restorani moraju zadržati taj odnos između konobara i gosta, a mi smo im pomogli olakšati posao.
Sada uz pomoć naše aplikacije imaju pristup gostu uz tehnologiju ali ipak zadržavajući taj ljudski odnos.
6. Koje prednosti biste naveli kod vaše aplikacije?
Prednosti ima više, za svakoga u ugostiteljskom krugu po nešto. Gosti imaju sve informacije o proizvodima u restoranu na svom vlastitom jeziku, od filtera za ALERGIJE, gost ako je alergičan na soju, potrebno je samo staviti bez soje i automatski mu Menu Aplikacija izbaci sve što on može konzumirati u restoranu.
Multijezičnost, videa, slike i opisi daju potpuno novu dimenziju. Aplikacija je na tabletu i samim tim je Covid free jer nakon svake uporabe se tablet dezinficira. Za vlasnike restorana nema više stalnih printanja menija, konobari ostaju u komunikaciji s gostima opušteniji jer gost ima sve informacije kod sebe i na svom jeziku, kada su velike gužve gost pregledava sada puno zanimljiviji Menu nego ranije, čak i ne primijeti da konobara čeka duže vrijeme.
Cijelu podršku unošenja i izmjene podataka radimo MI, tako da voditelj restorana treba samo poslati poruku i mi radimo cijeli posao, dok osoblje može ostati koncentrirano na svoj posao. (npr. ako je neke namirnice nestalo u restoranu dovoljno je poslati poruku ili mail da uklonimo određeno jelo s menija do trenutka kada restoran nabavi isti, znači brzo i efikasno).
Također moram napomenuti da aplikacija radi uz internet i bez interneta što je još jedna velika prednost.
7. Može li implementacija vaše aplikacije smanjiti troškove naručiteljima?
Definitivno da može. Ne samo da će uštedjeti na printanju i izmjenama menija, nego će njihovi djelatnici i oni sami moći biti koncentrirani na posao i uštedjet će vrijeme na odlaske i čekanja u printer shopove.
S našom Aplikacijom MASTER F&B Menijem kraj uštede oni će povećati i prihode do velikih 30%, gost dobiva točne informacije koje su predočene slikama i videima i automatski su poželjnije gostu.
8. Imate li još neke inovativne ideje koje bi se mogle implementirati u HoReCa sektoru?
Imamo, trenutno smo u završnoj fazi aplikacije koja će pomoći svima da rezerviraju stol u željenom kafiću, restoranu, disco baru kako u Hrvatskoj tako i diljem Europe.
9. Kako provodite svoje slobodno vrijeme?
Slobodno vrijeme kojeg trenutno nemam baš puno provodim u društvu žene i obitelji. Još smo u fazi plasiranja aplikacije na tržište tako da puno vremena provodim na poslu, radimo promociju aplikacije i razvijanje novih aplikacija s partnerima.
10. Što biste poručili našim dragim čitateljima?
Ako imaju bilo kakvih upita ili želju da koriste našu aplikaciju da nas kontaktiraju putem mail-a [email protected].
Također da uživaju u usluzi naše aplikacije u nekim od restorana, bilo da su u Austriji u Beču u elitnom restoranu KORNAT ili u Zagrebu u Bocca Marai, Chops-u i Dalmatinu u Splitu, Starom podrumu u Bujama, Zori Palmižana ili Romana Beach Resortu u Makarskoj i u još mnogim drugim restoranima diljem Europe.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!