Svega mjesec dana dijeli nas od novog izdanja HOW (Hotel Operations Weekend) Festivala koji će se ove godine od 16. do 18. listopada ponovno održati u Poreču i još jednom okupiti brojne međunarodne i regionalne stručnjake iz hotelijerstva i povezanih industrija.
Sada je već potvrđena većina panelista koji će predstaviti međunarodne trendove u hotelskim operacijama i pokazati primjere dobre prakse te olakšati implementaciju novih proizvoda, ali i povezati sve posjetitelje i stručnjake iz industrije.
Među istaknutim gostima moramo spomenuti:
–Marka Lukičića, člana uprave Jadranka d.d i suosnivača Acquianta
–Dalibora Šumigu, direktora Promosapiensa
–Adrianu Dokmanović ,direktoricu domaćinstva u Saint Tenu
–Peter Palicza, generalnog direktora u KviHotelu
Kao i dosadašnjih godina, njihova očekivanja HOW festivala su uglavnom ista: nova kvalitetna poznanstava i sudjelovanje u zanimljivim raspravama o budućnosti industrije.
Teme koje ćemo ove godine imati prilike ćuti su, među ostalima: općeniti globalni trendovi u hotelskim operacijama, digitalizacija industrije, profitabilnost operacija i kako spašavati planet, a istovremeno dati dodanu vrijednost gostu.
Zvuči zanimljivo? Nama sigurno da! Nadamo se kako ćemo vas u što većem broju imati prilike vidjeti u Poreču gdje ćemo svi itekako moći prošiti svoje znanje zahvaljujući renomiranim poznavateljima industrije.
„Zadnjih desetak godina tehnološki je napredak u segmentu informacijskih tehnologija bio izrazito dinamičan. Došlo je do zrelosti i komercijalizacije tehnologija poput umjetne inteligencije, glasovne tehnologije, robotike i drugih. Danas se te tehnologije koriste u brojnim industrijama poput automobilske industrije, financijske, medijske… Možda je vrijeme da se razmotri kako te tehnologije možemo upotrijebiti da bismo gostima pružili još bolju kvalitetu i iskustvo, a hotelima bolju operativnu i troškovnu učinkovitost. Volio bih o tome razgovarati.“, najavio je Lukičić iz Jadranke.
Panelist na temu uloge digitalnog marketinga u turizmu bit će Šumiga iz Promosapiensa, prve bihevioralne agencije.
„Pokušat ću dati svoj doprinos temi sa stajališta bihevioralnog marketinga i potrošačke psihologije i baš se veselim diskusiji s kolegama iz branše“, rekao je uoči konferencije.
Ove godine također imamo prilike ugostiti:
–Mireille Jakobsen, direktoricu održivog poslovanja tvrtke BC Hospitality Group
–Roberta Kimptona, člana globalnog hotelskog tima u Schneider Electricu, odgovornog za globalne hotelske inovacije, marketing i hotelske strategije
–Luc Gesverta, glavnog direktora za Istočnu Europu, AccorHotels
kao i Cahit Sahina, generalnog direktora Montgomerie Maxx Royal Golf Cluba iz Turske, Regisa Morina, direktora upravljanja prihodima Queensway Grupe te Katarinu Larisu Ham, osnivačicu i vlasnicu licence Quintessentially Adriatic, jedinog globalnog luksuznog lifestyle concierga.
Lista uzvanika tu nije gotova, a većina sudionika slaže se kako je upravo HOW vodeće mjesto okupljanja hotelijera srednjeg menadžmenta te jedinstvena prilika za raspravu o konkretnim elementima uspješnog poslovanja hotelske industrije.
Više informacija o Festivalu dostupno je na službenoj web stranici – howfestival.com putem koje se mogu naručiti kotizacije za ovogodišnji festival.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!