Tijekom Bar Conventa u Berlinu imali smo priliku razgovarati s brand ambasadorom Gonzales Byass-a, Borisom Ivanom. Boris je jedan od rijetkih barmena koji se može pohvaliti diplomom studija psihologije. Za vrijeme studija započeo je svoju karijeru barmena i odlučio ostati u barskom svijetu. Poznavatelj je japanskog umijeća miksologije, a dobio je i više nagrada u polju molekularne miksologije. Tijekom svoje bogate barmenske karijere radio je brojen privatne zabave za zvijezde popust Jay-Z-ja i Robbie Williamsa.
Kakav je njegov posao kao brand ambasador, kako je njegova karijera započela i što je Sherry možete saznati u nastavku.
Koji je vaš posao globalnog ambasadora brenda?
Moj posao je putovati svijetom i dijeliti ljubav prema alkoholnim pićima i zapravo cijelom portfelju Gonzalez Byass. I naravno sa svojim iskustvom barmena, pokušavam inspirirati druge barmene kako koristiti nove proizvode, nove tehnike i na neki način povezati ljude iz drugih dijelova svijeta i podijeliti s njima ljubav i znanje.
Apsolutno. Imao sam dobru poantu, trebali bismo podijeliti više o Sherry jer je to jedna od kategorija koja je uglavnom prisutna u koktelima u razdoblju prije prohibicije. Međutim, Sherry nije baš privlačna kategorija za barmene jer je to bila kategorija koju su pili stari ljudi i zato je bila vezana za starije generacije. Ukratko, Sherry je kategorija pojačanog vina iz Španjolske, iz Jereza, iz posvećenog područja. Ne može se napraviti nigdje drugdje u svijetu.
Preselio sam se u London 2004. i zaljubio sam se u industriju. Moje je prvotno zanimanje zapravo drugačije, diplomirao sam psihologiju i to je još jedan smiješan element u mom životu. I naravno, od tada sam barmen. Tada sam imao neku prijelomnu točku svoje karijere i tražio sam nove izazove. Bio je to trenutak kada smo uhvatili korak s dečkima iz Gonzalez Byassa i nekako smo se zaljubili jedni u druge. Nikada nisam želio biti ambasador brenda jer nisam želio biti povezan ni s jednim brendom. Međutim, Gonzalez Byass ponudio mi je obiteljski ugođaj i bila je to globalna kompanija sa zaista puno toga za poboljšati u pogledu koktela i žestokih pića. Sada pokušavam podijeliti sve što sam naučio u Londonu u posljednjih 18 godina.
Postoji mnogo Sherry kuća u Jerezu, oko 60 proizvođača općenito. Dakle, naravno da nisu svi veliki iznutra kao naši jer mi smo jedni od lidera. Kao što sam spomenuo, nismo popularni samo zbog proizvodnje vina i prekrasnih jakih alkoholnih pića, već i zato što nudimo bačve za proizvođače škotskog viskija. I vrlo smo poznati u toj strani posla jer imamo najbolje bačve, najbolje proizvode i nastojimo uvijek surađivati s drugima.
Iskreno, Bamboo i Adonis. Najklasičniji, najjednostavniji i najukusniji kokteli koje možete pronaći. Dakle, što je Adonis? Adonis je nastao zbog Adonisovog mjuzikla, a sastoji se od vrlo jednostavnog, ravnopravnog udjela Tio Peppea i slatkog Vermoutha s par mrvica Angostura bitera. Ukrašen samo koricom naranče. Bamboo je, s druge strane, kreirao njemački barmen u Yokohami u Japanu i to je njegova suha verzija. Tako je Bamboo jednak dio Tio Peppea i suhog vermuta s biterom od naranče. Promiješano i posluženo u Martini čašu. I naravno ukrašen s malo limuna.
Prvi finalni Sherry izvezen izvan Španjolske. To je u osnovi Sherry koji ima razinu alkohola do 16% ABV. Dakle, kontinuirano miješanje starijeg i mlađeg Cherrya i odležalo je pod kvascem. Osnova kvasca je to da je dobra bakterija koja štiti vino od oksidacije i dodaje dodatne arome.
Pokušajte učiti. Učenje je ključ. Informacije i znanje su ključ svakog pojedinog barmena. Budite barmeni. Pokušajte učiti i pokušati educirati dajući i dijeleći svoje iskustvo sa svojim gostima. Tretirajte svoje goste kao goste, ne kao kupce. I uživajte u onome što radite.
Hvala vam na izdvojenom vremenu.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!