Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pozornost kupaca, ali neke taktike koje utječu na našu psihologiju su konstantne.
Business Insider je u svom kratkom videoprilogu izdvojio pet takvih trikova za koje možda uopće niste svjesni da djeluju na vas:
Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci, što je i logično jer većina ljudi su dešnjaci. Sukladno tome, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci.
Boje u reklamama su vrlo bitno jer privlače određene emocije (npr. plava – povjerenje, crvena – uzbuđenje, zelena – svježina).
Položaj teksta i slika u oglasima je vrlo bitan. Naše oči posebno privlači kada se slika nalazi s lijeve strane, a tekst s desne.
Našim očima su također privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vrijedi i za fontove slova. ‘Oštar’ dizajn odbija ljude jer ih podsvjesno podsjeća na bol.
Oči modela u reklamama obično imaju velike zjenice, što snažno privlači pozornost ljudi, pa ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.
Izvor: showbizzmagazin.hr