Potrebna je određena vrsta hrabrosti da se da sve u pokretanju tvrtke usmjerene isključivo prema barmenima. Predstavljamo Simona Forda koji je, s jedinstvenim 86 Co, učinio upravo to. Bivši barmen Simon Ford stavio sve što je imao u 86. Co., a sada mu se to isplaćuje.
Jadne etikete
No, dok je prijem u SAD-u za Fordov Gin bio zapanjujući, njegov tvorac ne očekuje isti učinak na britanskim obalama. “U Engleskoj svi i njihove majke trenutno proizvode džin s Charles Maxwellom u Thames Destileriji“, kaže on ironično. “Pa ja ne očekujem da naš prođe posebno dobro u Londonu. Proći će solidno, ima izvrstan okus, ali nema jedinstvenost a tamo je trenutno prezasićeno tržište.“Caña Brava s druge strane, je već naWorld’s Best Bar The Artesian’s novom meniju u obliku Weekend Lover-a, “Smiješno, mislili smo da neće biti dobro u Londonu, jer oni imaju Havana Club, upravo suprotno; Svi su otkrili da sada imaju višestruki izbor u rumu tog stila. “
Aylesbury Duck Vodka u međuvremenu je manje ozbiljna. Sasvim pristojna za ispijanje i miješanje ali njezina etiketa je genijalni dio priče. “Pokušao sam napraviti najjadniju moguću etiketu“, priznaje Ford.
Isti isti, ali različiti
Oznaka je tvrida da je vodka “destilirana mnogo, mnogo puta“, da je nepravljena sa “jako, jako čistom vodom“, i “inspirirana plemenitom šumskom pticom. Ford objašnjava: “Bila mi je puna kapa reklamiranja vodke pa sam isforsirao, a da bi stvar bila bolja, prva je odobrena i stavljena u prodaju.”
Ironično, dok se 86 Co mučio da se odobre iskrene i točne etikete za gin, rum i tequilu, TTB je odobrio Aylesbury Duck iz prvog pokušaja. “To je tako, ako napišete brdo gluposti na etiketu i lažno reklamirate, etiketa se odobri, ali ako želite napisati istinu, odbiju vas”, smije se.
Dizajn boce sam po sebi je bio upečatljiv, čisto iz razloga jer su ga sami napravili, shvatili su da će jeftinije proć ako sami osmisle izgled boce nego da moraju kupiti nečiji dizajn.
Uskoro su odlučili ispitati mišljenje barmena o dizajnu boce. „Rekli su da je grlo boce izrazito bitno, i da bi bilo dobro da se etikete mogu skinuti kako bi se boca prenamjenila, no također su se žalili na poteškoće u baratanju sa litarskim bocama.“
Proces dizajna je olakšan zapošljavanjem prijatelja od prijatelja koji je svojevremeno dizajnirao boce vode za Evian. Nakon godina testiranja i nekoliko prototipova, ishod je bio revolucionarna ergonomski dizajnirana boca. Naljepnice su se mogle skinuti a boca prenamjeniti.
Snažne ambicije.
Od početka do kraja, koncept za 86 Co trajao je šest godina. Sada, kad mu se bliži 2. rođendan, tvrtka se proširila na 23 Američkie Savezne Države, Australiju, Veliku Britaniju, Švedsku i Kanadu, a u drugim zemljama čeka odobrenje.
Više su nego udvostručili svoju prodaju u dvije godine – od 12.000 devet–litarskih pakovanja do 32.000 Za razliku od većine velike djece sa snom, bez obzira da li je to početak rock benda ili proizvoditi Gin, Ford i njegovi prijatelji bili su dovoljno hrabri da ostvare svoj san
Top savjeti Simona Forda za pokrenuti trgovinu alkoholnim pićima.
-Pronađite poslovne partnere koji imaju vještine I znanja koja vi nemate. Vjerojatno niste dobri u stvarima koje ne volite raditi tako da ukoliko si nađete partnera sa tim znanjima učinit ćete svoj put prema vrhu lakšim I više ćete uživati.
-Dobro je imati neparan broj poslovnih partnera tako da kada morate glasati za nešto uvijek donesete odluku, dodatni plus je ako partneri imaju istu viziju I volju kao I vi.
-Ako vam je motivacija isključivo novac, nemojte ni počinjati. Motivacija bi trebala biti da proizvedete vrhunske proizvode koje volite I u koje vjerujete za ljude s kojima volite surađivati. Ako to radite za novac, velika je vjerojatnost da će te se razočarati. Jednog dana će novac možda biti rezultat napornog rada koji uložite u posao, ali nebi trebao biti razlog zašto sve to radite.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!