Tijekom HOW festivala održanog u Opatiji sugovornik nam je bio David James Taylor. On je CEO lanca hotela Adriatic Luxury Hotels i zadnjih nekoliko godina nalazi se u Dubrovniku. Njegova je karijera inspirativna i ima više od 30 godina iskustva u međunarodnim hotelskim tvrtkama. Prije posla u hotelijerstvu radio je u medijskoj industriji i oglašavanju.
Kako je došlo do promjene profesije, koliko njegov rad utječe na poslovanje hotela i što radi u svoje slobodno vrijeme možete pročitati u razgovoru.
”Ukratko, inače će trebati jako dugo. U hotelijerstvu sam 32 godine. Imao sam karijeru s globalnim brendovima, nacionalnim brendovima, velikim PLC-ovima, privatnim tvrtkama i sada radim u ALH u Dubrovniku i tamo sam zadnje tri godine.”
“Imao sam slučajni susret s vlasnikom. Upoznao sam ga u Zagrebu. Počeli smo razgovarati o prilici da dođem u Dubrovnik. To je bilo nešto o čemu nikad ranije nisam razmišljao, ali projekt s ALH me oduševio i napredovali smo i tada sam donio odluku da se preselim.”
“To je bila slučajnost. Prije sam radio u medijskoj industriji i oglašavanju. Upoznao sam nekoga tko je radio za hotel. Tražili su nekoga da radi u hotelu u Londonu. Otišao sam na intervju i tamo sam sreo direktora i on je rekao: “U redu, koja je razlika između onoga što vi sada radite i onoga što mi radimo?” Rekao sam, ja sam odgovoran za prodaju prostora u časopisima i knjigama i kupac to ne može vidjeti dok izlazi, dok ovdje to mogu vidjeti, dodirnuti, pomirisati, okusiti i to sigurno mora biti mnogo bolje. I svidio mu se taj kut gledanja.”
“Vrlo dobro obučavamo ljude. Mislim da trošimo puno novca na ulaganje u ljude i brinemo se da naš tim bude izložen različitim kulturama, različitim mjestima, različitim praksama, a oni to znanje vraćaju u posao i mogu zatim pomoći u razvoju drugih ljudi. Želimo da ljudi znaju da imaju karijeru u ALH-u, a ne samo posao. Želimo da znaju da se brinemo o njima.”
“Surađujemo s Bureau Veritasom već nekoliko godina i oni nam pomažu održati standarde na svim našim ISO certifikatima. Otprilike u to vrijem započela je i pandemija COVID-a, stoga nam je Bureau Veritas vrlo pomogao razviti program upravljanja koji smo mogli instalirati u svim našim hotelima koji stvarno osigurava da brinemo ne samo o gostima, već i o zaposlenicima, kako bismo bili sigurni da su sigurni od svih vrsta bioloških opasnosti. I to nam jako dobro funkcionira. Jako smo sretni s tim.”
“To ima prilično velik učinak jer s dolaskom COVID-om zrakoplovne kompanije bile prizemljene i nisu mogle letjeti dugo vremena, pa je to jako pogodilo naše poslovanje i morali smo biti vrlo kreativni u pogledu toga kako smo uspjeli u svijetu gdje gotovo da nije bilo posjetitelja u gradu. I nadam se da ćemo sada kada je Pelješki most otvoren ponovno početi viđati različite goste koji se voze u Dubrovnik. Ali da, još uvijek ovisimo o zračnim lukama. Nadamo se da će nastaviti širiti svoje međunarodne rute kako bi osigurali da Dubrovnik bude prepoznat u cijelom svijetu i privlači goste.”
“Mislim da Dubrovnik u ovom trenutku prilično dobro zadovoljava luksuzno tržište. Postoji stvarno dobra mješavina visokokvalitetnih nekretnina s pet zvjezdica i te su nekretnine vrlo atraktivne u cijelom svijetu i imaju prilično veliku potražnju. I to je jedan od razloga zašto ALH ulažu u luksuz i osiguravaju da imamo najviše standarde za najzahtjevnije i najizbirljivije goste. Nedavno smo završili projekt s Hotelom Supetar gdje smo uložili velika sredstva kako bismo ga transformirali od hotela s tri zvjezdice do luksuznog butik hotela s pet zvjezdica. Stvarno smo predani luksuznom sektoru i mislim da ga jako dobro razumijemo. Dakle, da, ima prostora za daljnji rast. Mislim da znate da bismo željeli diverzificirati se izvan Dubrovnika, ali to mora biti u luksuznom sektoru jer to je ono u čemu smo dobri.”
“Rekao bih nešto vrlo jednostavno, kao da je sve to uloga u životu. A naša misija je osigurati da svim našim gostima pružimo najupečatljivije iskustvo i najsavršeniji boravak te da je naše osoblje savršeno obučeno kako bi moći to učiniti samouvjereno i da također imamo mjesto u lokalnoj zajednici. Imamo odgovornost biti dio Dubrovnika i raditi s Dubrovnikom kao destinacijom.”
“Mislim da se to vrti oko kulture organizacije. Dakle, od samog početka i dolaska u Dubrovnik bio sam vrlo transparentan sa svima u poslu. Mislim da sam otvoren u komunikaciji. Razgovaram s mnogim ljudima u cijelom poslu kako bi pokušali razumjeti što rade dobro, a što ne rade dobro. A postoji kineska poslovica koja glasi: „Riba trune od glave prema dolje.“ Dakle, znate, stvarno vjerujem da tu ima nečega . Mislim da ako je vodstvo otvoreno i dobro komunicira te brine o našem osoblju i našim gostima na pravi način, to zrači kroz tvrtku.”
“Znate, volim sve u vezi s Hrvatskom. Volim hranu, vino i volim vidjeti Hrvatsku i obilaziti je vikendom i iskusiti najbolje od Hrvatske dok sam ovdje. Ako ste razgovarali s nekim od mojih prijatelja, oni bi rekli da sam lud za nogometom. Znate, sada sam u ovoj prekrasnoj poziciji da sam prije svega navijač Newcastlea, a zatim Engleske. Ali također sam navijač Hajduka i Hrvatske reprezentacije, pa mi stvara mali problem kada Engleska igra protiv Hrvatske na Svjetskom prvenstvu.”
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!