• +385 51 320 633
  • [email protected]
  • English
  • Prijava / Registracija
Logo-bijeli-HR-300Logo-bijeli-HR-300stickyLogo-bijeli-HR-300Logo-bijeli-HR-300
  • Naslovna
  • Vijesti
  • O nama
    • Barmen.hr
    • Osnovni podaci
    • Naši predavači
    • Iskustva polaznika
    • Sponzori
  • Članstvo
    • Privatni članovi
    • Pravni članovi
    • Zaposlenje
  • Edukacija
    • Škola barmena
    • Škola za bariste
    • Latte Art
    • Pivski znalac
    • Škola za Flair
    • Hobby barmen
    • Jednodnevni seminari
    • Masterclass
    • In-House treninzi
  • Multimedija
    • Behind the Šank
    • Facebook Foto
    • Foto
    • Video
  • Cocktail catering
  • Kontakt
  • English
  • Prijava / Registracija
    • Prijava / Registracija
0

BRZIH 10 s Matijom Blaževićem

19/01/2021
Intervjui, Vijesti
Brzih 10, Đir po starom gradu, Franšiza, KnockOut Travel, Matija Blažević, Papaya travel, Rakhia bar
Rubrika “BRZIH 10” i ovoga puta ugošćuje osobu čija ambicioznost i želja za napretkom inspirira, ne samo mlade ljude, već sve poduzetnike. Govorimo, naravno, o Matiji Blaževiću, mladom poduzetniku s velikim iskustvom i svijetlom budućnosti. 

Matija je suvlasnik nekoliko poslovnih objekata, a svoje putovanje u poduzetničke vode započeo je već na fakultetu. Kako se snašao u ovoj izazovnoj godini i koji su mu daljnji planovi ispričao je našoj Tonki, urednici rubrike “BRZIH 10”.

 

Matija Blažević intervju
 
1. Čime se trenutačno sve baviš?

Suvlasnik sam osam poslovnih subjekata u kojima sam i član uprave tako da posla uvijek ima, kako bi se reklo i preko glave – čak i u ovo teško razdoblje za ugostiteljstvo i turizam koji su glavni izvori prihoda u većini tih firmi.

Trenutačno se bavim planiranjem i razradom scenarija vezanih uz pitanje kakva će ova godina biti za naše poslovanje. Uz to, pružaju nam se svakakve poslovne prilike i nove investicije te sam u suradnji sa svojim partnerima, u dubokoj analizi istih.

Također, svježe upisao MBA studij e-leadership Algebri u Zagrebu koji mi počinje baš ovaj petak 15.1. i trajat će dvije godine.

 

2. Kako si započeo svoju poduzetničku priču?

Svoju poduzetničku priču započeo sam sa svojim jako dobrim prijateljem iz djetinjstva i današnjim poslovnim partnerom u svim poslovnim subjektima – Matejem Raguzinom. Nas dvojica smo još u vrijeme studentskih dana osnovali svoju prvu firmu, točnije kreativnu agenciju Soleas. Prvi projekt Soleasa je bio danas najpopularniji brend za izlaske u Rijeci „ĐIR po Starom gradu“.

Uz vođenje firme, Matej i ja smo paralelno studirali i radili honorarno kao studenti u drugim firmama i sportskim klubovima kako bi skupili novac za poslovanje Soleasa dok se posao nije razvio te si financijski „olakšali“ studentske dane.

 

3. 2020. godina za Collegium je bila vrlo izazovna, kako ste uspjeli održati pozitivan stav i jeste li iskoristili vrijeme za razmatranje nekih budućih planova?

Pozitivan stav sam zadržao pomoću svojih partnera u firmama, pomoću djelatnika i obitelj koji znaju koliko je rada i novaca uloženo u moje poslovanje i da je sada cijelo poslovanje maksimalno pogođeno, jer se bavimo putovanjima mladih i organizacijom evenata.

Vrijeme smo super iskoristili. Napravili smo kvalitetan rebrending putničke agencije i stvorili KnockOut Travel putničku agenciju za mlade koja će zasigurno unijeti na tržište nove i kvalitetne proizvode za mlade, baš kao što je to do sada bio najpoznatiji skijaški Festival za Hrvate koji radimo dugi niz godina – KnockOut Snow Festival u Francuskoj.

 

4. Koji je recept uspješnog održavanja dva ugostiteljska objekta udaljena 50 metara? Razlika u konceptima ili pristupu?

Prije investicije u Stop Caffe & Club znali smo u kojem smjeru želimo ići i da nam se ne smije dogoditi da sami sebi postanemo konkurencija, pošto smo dvije godine ranije ušli u investiciju Rakhia Bara. Sada mogu reći da smo u tome i uspjeli.

Svaki od ta dva bara ima jedinstvenu priču, svoju publiku i posve različit koncept. Recept je u diferenciranosti koncepta.

 

Matija Blažević u svom uredu

 

5. Postoje li posebni planovi za širenje brenda barova?

Postoje, posljednjih 14 mjeseci naporno radimo na pokretanju franšize Rakhia Bara. Cijeli proces franšiziranja je u završnoj fazi te je pitanje trenutka kada izlazimo na tržište. Krojimo velike planove za izlazak na inozemno tržište, ali u prvoj fazi ćemo svakako biti orijentirani na širenje franšize prvo u Hrvatskoj.

Ono što želim naglasiti jest da je Rakhia Bar prva rakhijarnica koja se franšizira, što je iznimno velika prednost i naša najveća motivacija. Zbog njegove specijalizirane ponude, unikatnih proizvoda i originalnosti siguran sam da za takav bar ima prostora u svakom gradu.

Kroz cijeli proces zadnjih 14 mjeseci nas vodi Andrija Čolak, vlasnik franšize Surf ‘n’ Fries i njegov ured za consulting s kojim imamo izvrsnu suradnju.

Uz franšizu zadnjih 6 mjeseci smo se posvetili vlastitoj proizvodnji rakija i likera te smo izbacili svoju liniju istih pod brendom „The Hogster“. Krenuli smo s distribucijom svojih rakija i likera, ali prave marketinške aktivnosti planiramo po popuštanju mjera i početku rada ugostiteljskih objekata.

 

6. Po tvom mišljenju, koliko je važno imati unificiranu ponudu u ugostiteljstvu?

Unificirana ponuda plus kreativa u marketing aktivnostima rezultat su za uspjeh na tržištu. Smatram da je jako važno biti prvi s konceptom, ponudom na tržištu.

Kasnije kopiranje koncepta ili ponude od konkurencije samo je dokaz koliko ste uspješni i koliko ste uspjeli sa svojim konceptom. Inovacije su uvijek preteča u razvoju svake djelatnosti pa tako i ugostiteljstva, a njihova kvalitetna implementacija uz ulaganje u marketing  kako sam već naglasio rezultat su uspjeha.

 

7. Začetnik si popularnog brenda „ĐIR po Starom gradu“. Kako je nastala ta ideja?

Ideja je nastala u vrijeme kada je stari grad bio u jako derutnom stanju, prepun građevinskih radova, kada su ugostitelji u tom dijelu grada bili u jako nezavidnoj situaciji po pitanju frekvencije ljudi i dolasku gostiju, što je rezultiralo velikim padom prometa.

Sinergija četiri ugostitelja, vlasnika Garcon Bara, Stopa, Modesta i Rakhia Bara rezultirala je idejom o mogućem zajedničkom događaju, koji su potom za razradu i provedbu ideje te kreiranje brenda angažirali Mateja i mene.

 

 

8. Što radiš kad ne radiš?

Po prirodi sam društvenjak i imam veliki krug prijatelja, tako da kada ne radim, vrijeme provodim s njima. Jako volim putovati, a od sportova bacim košarku na igralištu, tu i tamo odem na squash i na plivanje. Naravno, to sve radim kada nisu aktualne mjere zbog epidemiološke situacije…

 

9. Koji su ti planovi za 2021.?

Čim se popravi epidemiološka situacija plan mi je daljnje ulaganje u turizam, ponajviše u Novalji, gdje s partnerima razvijam turističku agenciju Papaya travel.

Plan je svakako dogovoriti i pokoju franšizu Rakhia Bara u Hrvatskoj, razvijati kreativnu agenciju te pripremiti jesen i zimu za putovanja kao što su doček Nove godine i skijanja.

Isto tako se vjerujem da ćemo 2021. godine realizirati projekt „Adventiranje kod Kazališta“ koji smo ove godine marljivo spremali mjesecima, no iz kojeg smo se morali povući radi restrikcija.

 

10. Koji savjet bi naglasio svim mladim ljudima koji žele krenuti tvojim poduzetničkim stopama?

Svim mladim ljudima, potencijalnim poduzetnicima, želim savjetovati da slijede svoje ideje i da ih razrade što je kvalitetnije moguće. Svaka ideja je prilika za naučiti nešto novo. Također bih im savjetovao da nikako ne odustaju na prvu jer je i iza mene velika količina nerealiziranih ideja. Međutim, svaka ta ideja, bila ona realizirana ili ne, mi je donijela neko novo iskustvo, znanje, kontakt…

Kao zadnji i najvažniji savjet bih naveo to da se okruže pozitivnim ljudima i da si naprave zdravu okolinu koja će ih gurati naprijed te da svakako ulažu vrijeme u vlastitu edukaciju.

 

 

Ovim putem želimo zahvaliti Matiji na odličnom intervjuu i zaželiti mu puno uspjeha u novim poduzetničkim avanturama. Uvijek nam je čast razgovarati s ambicioznim poduzetnicima, čija je priča doista inspirira. 🙂

 

Intervjui, Vijesti
Brzih 10, Đir po starom gradu, Franšiza, KnockOut Travel, Matija Blažević, Papaya travel, Rakhia bar
Podijeli

Povezane objave

27/03/2023

Gala večere u režiji najboljih svjetskih i domaćih chefova na Weekend Food Festivalu


Pročitaj više
16/03/2023

Edukacijsko putovanje u Torino – srce proizvodnje Vermoutha


Pročitaj više
16/03/2023

Završio prvi regionalni Women’s Weekend u Rijeci


Pročitaj više

Najnovije

  • 0
    Gala večere u režiji najboljih svjetskih i domaćih chefova na Weekend Food Festivalu
    27/03/2023
  • 0
    Edukacijsko putovanje u Torino – srce proizvodnje Vermoutha
    16/03/2023
  • 0
    Završio prvi regionalni Women’s Weekend u Rijeci
    16/03/2023
  • 0
    Održan prvi Teranino Festival u Balama
    13/03/2023
  • 0
    Burnim panelima na temu ženskih prava i rodne ravnopravnosti započeo prvi Women’s Weekend
    10/03/2023
Facebook Barmen.hr
Barmen.hr
Instagram @barmenhr
Newsletter

Pretplatite se na naš
newsletter


Barmen.hr

Slobodno nas možete kontaktirati svaki radni dan 8:00 - 16:00 h

E-mail: [email protected]

Telefon: 051 320 633

OIB: 92875884723

  • O nama
  • Naši predavači
  • Privatni članovi
  • Pravni članovi
  • Zaposlenje
  • Cocktail catering
  • Sponzori
  • Škola barmena
  • Škola za bariste
  • Latte Art
  • Pivski znalac
  • Škola za Flair
  • Hobby barmen
  • Seminari


+385 51 320 633

[email protected]

Adresa ureda

Eugena Kovačića 2, 51000 Rijeka

Adresa održavanja edukacija

Ciottina 19/1, 51000 Rijeka

Adresa za treninge flaira

Zanonova 1, 51000 Rijeka

TEČAJ KONVERZIJE: 1 EUR = 7,53450 HRK

  • Uvjeti korištenja
  • Pravilnik o privatnosti
  • Zaštita privatnosti osobnih podataka
  • Načini plaćanja
  • Reklamacije i povrat
Barmen.hr © 2023 | Sva prava pridržana | Izrada web stranice: Intraweb d.o.o.