Campari Group dodatno je ojačao svoju poziciju na tržištu aperitiva. Prema pisanju The Spirits Business, talijansko poduzeće Campari, koje je već naširoko poznato po svojim vodećim brendovima Aperolu i Campariju, potpisalo je ugovor s Piconom vrijedan 119 milijuna eura.
Picon aperitivi vodeći su proizvod u kategoriji gorkih aperitiva u Francuskoj. Ono što ih karakterizira je snažan okus naranče i začina koje koriste. Stvoreni su davne 1837. godine od strane Gaétana Picona. Proizvod je trenutno dostupan u dvije verzije:
Amer Picon Club – liker na bazi naranče gorko-slatkog okusa, namijenjen za miješanje s koktelima i vinom,
Amer Picon Bière – liker namijenjen za miješanje s pivom.
Brend ostvaruje gotovo 80% zarade od prodaje u Francuskoj, a ostatak zarade od prodaje dolazi uglavnom iz zemalja Beneluxa. Francusko tržište je četvrto najveće tržište Campari Group, a 2021. godine ostvarilo je 5,9% od ukupne neto prodaje poduzeća. Pripajanjem Picona Campari bi trebao dodatno poboljšati svoj status na francuskom tržištu. John Kennedy, Diageov predsjednik za Europu, Rusiju, Tursku i Indiju, istaknuo je da Picon ima bazu vjernih potrošača u Francuskoj i Belgiji. Naglasio je i da prodaja brenda predstavlja dio strategije tvrtke o upravljanju portfeljom.
Kao dio ove transakcije, Diageo je sklopio dvogodišnji ugovor o opskrbi s Campari grupacijom.
Nedavno je i sam Campari izvijestilo o dvoznamenkastom rastu prodaje u prvom tromjesečju 2022. godine, a najveće povećanje ostvarili su njihovi ključni brendovi aperitiva.
Izvor: Campari buys Picon apéritif for €119m – The Spirits Business