Ljubav prema ugostiteljstvu je izrasla iz ljubavi prema organiziranju nečeg posebnog, a pripadnost jednoj velikoj i cijenjenoj organizaciji kao što je UKBH to je samo povećala.
– Koje su Vaše najbitnije aktivnosti u poslovanju, odnosno što je sve posao jednog event organizatora?
Najbitnije aktivnosti su priprema, priprema i priprema! Svaki uspješan catering, event, koncert ili bilo što čega se možete uhvatiti ovisi o kvalitetnoj pripremi i naravno ljudima uključenim u projekt.
– Kakav Vam je plan, odnosno što namjeravate postići tijekom svog djelovanja na ovoj poziciji?
Postići prepoznatljivu kvalitetu u organiziranju evenata. Brandiranje postaje sve bitnija stavka u današnjem svijetu, zbog čega je izrazito bitno postati prepoznatljiv, i preporučljiv i održavati kvalitetnu i standardiziranu uslugu.
– Koji su svjetski trendovi u organiziranju evenata trenutno najakutalniji i u kolikoj mjeri mislite da Hrvatska, a i Vaša kompanija prate svjetske trendove?
Hrvatska je dosta daleko od svjetskih trendova, ali uz mlade i ambiciozne ljude mislim da možemo dosta toga postići, samo ne smijete odustati kada vas naš zastarjeli i neučinkovit sustav prvih 185 puta zakoči .
Kokteli su trend koji svake godine raste, ali s time nažalost dolazi i do pada kvalitete jer danas svatko misli da može raditi koktele i nazvati se koktel majstorom. Stoga se trudimo postiću upravo onu spomenutu prepoznatljivu kvalitetu, jer smatramo da su educirani ljudski resursi najbitnije za postizanje vrhunskih rezultata.
Ono s čime je Hrvatska na dobrom putu su festivali i s time bi se svakako trebalo nastaviti.
– Imate li kakve savjeti za cocktail catering? Na što se treba paziti pri organizaciji bilokakvog eventa?
Cocktail catering je živopisan event koji može uljepšati svaku svečanost. Svakako treba paziti na kvalitetno piće, profesionalnu opremu i naravno uvijek nasmiješeno i ljubazno osoblje.
Najveći problem kod organiziranja malih privatnih partya je što uvijek ili ostane previše pića ili nečega nestane u ključnom trenutku… Srećom to se s nama ne može dogoditi jer uvijek imamo viška pića tako da ne ostanete žedni, a sve što ostane uzimamo nazad tako da nemate nepredviđenih troškova.
-Koja pića preporučate za kakve evente? Jesu li zahtjevi često dosta slični?
Svake godine na tržište izađe neko novo posebno piće, isto tako i svako mjesto ima nešto svoje i nešto što „piju svi“ tako da mi moramo biti upućeni i spremni zadovoljiti sve zahtjeve naših klijenata.
– I samo završno, prema iskustvu, koliko unaprijed bi se trebali organizatori nekih događaja početi pripremati?
Sve ovisi o kakvom događaju se radi i naravno o samim osobama. Neki momačku planiraju par godina unaprijed, drugi svadbu u zadnjih mjesec dana tako da nema pravila, ali uvijek si morate dati dovoljno vremena za nepredviđene događaje. Ili jednostavno sve prepustite nama i ne brinite se oko vašeg eventa 🙂
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!