U Poreču se održala se jedina konferencija na temu hotelskih operacija u cijeloj Europi.
H.O.W. festival.
Odvio se u Valamar Collection Isabella Island u Poreču koji je tako postao središte zbivanja cijele europske hotelske industrije.
Na jednom se mjestu našlo 450 predstavnika hotelske industrije, od direktora hotela, voditelja operacija i odjela u hotelu do cijenjenih domaćih i stranih sudionika. Glavni fokus festivala je bio predstaviti svjetske trendove i povećati kvalitetu hotelskih operacija.
Kada ste u potrazi za smještajem sigurni smo da volite pogledati i mišljenja onih koji su tamo već bili.
O važnosti recenzija i ocjena gostiju, govorio je Andrew Aley, regionalni direktor za EMEA iz firme TripAdvisor Experiences.
“Svi želimo isto, a to je da gosti dožive najbolje iskustvo. Naša je platforma velika i vrlo utjecajna, jer većina pri planiranju putovanja pogleda recenzije i ocjene hotela, restorana i atrakcije koju želi posjetiti. Nije točno da gost recenzije daje samo kad je ljut ili nezadovoljan, nego svoja pozitivna iskustva želi podijeliti s drugima.” Marina Franolić, direktorica HOW festivala i tvrtke HESA Group predvodila je raspravu o svjetskim trendovima u hotelskim operacijama u kojoj su sudjelovali i direktori drugih grupacija. Svi su se složili da ono što pokreće poslovanje hotela jesu doživljaji i iskustva.
Zbog očekivanja i potreba novih generacija ključna je prilagodba digitalizaciji koja ih prati. Iako se sve više spominju hoteli budućnosti u kojima će goste posluživati roboti, zaključak rasprave je da tehnologija može zamijeniti puno toga, ali teško osmijeh i toplinu osoblja.
Direktor agencije Promosapeins Dalibor Šumiga otkrio nam je kako su običajene ankete pokazale da kupci lažu kada ne znaju odgovor ili kad žele dati odgovor koji je društveno prihvatljiv.
Njegova firma bavi se marketingom ponašanja i provode istraživanja koristeći taktiku uvjeravanja. Na taj način saznaje se pravo mišljenje gostiju kojim onda mogu utjecati na eventualne potrebne promjene u uslugama.
Kasnije popodne pričalo se o razno raznim načinima kako pridobiti goste preko svojih web stranica.
Jedan od najvećih problema je velika prisutnost posrednika koji uzimaju proviziju, a preko kojih kupci većinom rade rezervacije. E sad. Hoteli u tom slučaju svoje ostale usluge mogu ponuditi tek na recepciji. Samim time, veliki pritisak radi se nad recepcionerima. Kako bi motivirali djelatnike za prodaju dodatnih usluga, prati se njihov rad i zatim nagrađuje.
Usavršavanje zaposlenika treba biti neprestano, oni su ti koji prepoznaju što gosti žele i koliko namjeravaju potrošiti.
Nakon svega naučenog, navečer je uslijedio party do raaaanog jutra. Žive legende zabavili su sve prisutne, a bila je poslužena i večera.
Idućeg dana na konferenciji razgovaralo se o problemu koji zapravo ima cijela regija, a to je manjak radne snage.
Tea Cergna, direktorica odjela edukacije i razvoja u Valamar Rivieri ispričala je kako im država nije mogla odobriti veću kvotu za radnu snagu iz inozemstva. Iako je Valamar nazvao baš svakog s popisa nezaposlenih u Hrvatskoj koji im je država dala, uspjeli su ih zaposliti samo 17 jer ljudi uglavnom nisu bili zainteresirani.
Samim time, trebalo bi se pozabaviti ključnim faktorom za zadržavanje djelatnika, a to je plaća. Također, govorilo se o suvremenoj nabavi u hotelskom poslovanju koja bi trebala ubrzati proces i smanjiti ručni unos podataka.
Velika važnost pridaje se poziciji bara u hotelu i kvaliteti namirnica i proizvoda. Svi prisutni istaknuli su u Hrvatskoj tek oko 30 barova koji iskaču od prosjeka i čija se ponuda i servis izdvajaju iz konkurencije.
Dakle, sam koncept HOW Festivala ponovo je usmjeren na podizanje kvalitete cjelokupnog poslovanja i usluga hotela. I ove godine svojim je partnerima omogućio umrežavanje s hotelijerima iz cijele regije.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!