Ukupni volumen prodaje pivovare Carlsberg Croatia u 2007. iznosio je 653.893 hektolitara, što je povećanje od 15 posto u odnosu na 2006. godinu, objavili su iz te tvrtke.
Pritom je volumen prodaje u Hrvatskoj porastao 22 posto, dok je ukupno hrvatsko tržište piva zabilježilo porast nešto veći od 3 posto.
Tržišni udio Carlsberg Croatia na domaćem tržištu u 2007. iznosio je 15,2 posto, dok je u 2006. bio oko 13 posto.
Komentirajući ostvarene poslovne rezultate predsjednik Uprave Carlsberg Croatia Thomas Kure Jakobsen istaknuo je kako su motiviran i predan tim zaposlenika i snažni brandovi učinili Carlsberg Croatia najbrže rastućom pivovarom u Hrvatskoj.
Podsjetio je da je od veljače ove godine regija Carlsberg South East Europe preuzela odgovornost za Mađarsku i Sloveniju, te sada pokriva ukupno sedam tržišta. Velikim izazovom pritom smatra što Carlsberg Croatia ima potpunu odgovornost za razvoj mađarskog i slovenskog tržišta.
Carlsberg Croatia zapošljava 310 djelatnika, dio je danske pivarske grupacije Carlsberg, i po volumenu prodaje treća je pivovara na hrvatskom tržištu.
Izvor: Hina