Jedno ugodno iznenađenje pripremila nam je Coca Cola i na kratko nas vratila u jedno jako zanimljivo razdoblje. Dobra muzika i izvrstan proizvod očito čine najbolju kombinaciju. Nostalgija je jedina riječ koja savršeno opisuje ovaj događaj. Prenosimo vam tekst sa stranice www.coca-colahellenic.hr jer tko može više znat o događaju od samog organizatora.
U povodu početka Coca-Coline kampanje kojom se obilježava stota obljetnica dizajna njezine slavne staklene bočice u petak 17. travnja u veleprodajnome centru METRO Cash & Carry u Jankomiru organizirana je prigodna akcija za posjetitelje. Profesionalni barmeni predstavili su okupljenima načine savršenoga posluživanja i točenja Coca-Cole iz staklene bočice, a nostalgično putovanje u prošlost posjetitelji METRO-a doživjeli su opuštajući se u ugodnome ambijentu sredine prošloga stoljeća uz Coca-Colino retro vozilo.
METRO i Coca-Cola podsjetit će okupljene kako je nastala slavna Coca-Colina bočica čiji je prepoznatljivi dizajn patentiran 1915. i koji je tijekom prošloga stoljeća zaslužio status ikone popularne kulture i narednih vikenda sve do kraja svibnja i predstaviti načine savršenog posluživanja Coca-Cole, najavili su glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Mircea Draja i predsjednik Uprave METRO-a Marc Carena.
Prenosimo dio atmosfere:
Bila je to prigoda da Coca-Cola u suradnji s METRO-om predstavi i posebnu ponudu za kupce ugostiteljskoga prodajnog kanala. Svi, naime, koji tijekom travnja i svibnja kupe pet ili više sanduka Coca-Cole u staklenoj ambalaži u METRO-u dobit će komplet za poticanje prodaje – magnetni otvarač i magnete koji različite dizajne čepova boca pretvaraju u jedinstvene Coca-Coline magnete. Dvojica su direktora potvrdila da je nova suradnja potvrda tradicionalno dobrih odnosa te prilika za dodatnu gradnju prilagođenih prodajnih akcija za kupce i potrošače.
Tekst preuzet sa: www.coca-colahellenic.hr