Nemoguće bi bilo prenijeti vam sve lekcije koje smo naučili u ta dva sata. Eco-chic putovanja, Digital Detox, Framilies, Feedback 3.0, 4 C’s i 4 I’s, Matthew effect, TourismLink, TDLab,HyperShift, HyperLearn sve su samo neki od novih trendova koji su se spominjali na HTF-u.
No, bili smo u mogućnosti nakon predavanja uhvatiti jednog od predavača, dr. Luiza Moutinha, osnivača marketing katedre Sveučilišta u Glasgowu te nositelja novootvorene katedre MBA u turizmu pri IEDC Bled i autora čak 27 knjiga o marketingu.
Kroz razgovor s g. Moutinhom kojeg smo upitali na koji način je moguće ojačati brand i razviti organizaciju saznali smo kako se najviše uspjeha krije ne samo u suradnji unutar struke već i van nje. Kaže puno se može poboljšati imidž ne samo organizacija već i cijelokupne destinacije ukoliko se turist/klijent/kupac u svakom koraku, dućanu ili obrtu osjeća zadovoljno. To je niz doživljaja koji destinacije i organizacije često zanemaruju. “Pero Perić” na svom putovanju prođe od aviona gdje ga usljužuje stjuardesa, taxi pri kojem komunicira s taxistom, hotela gdje ga dočeka recepcioner , trgovine gdje kupi suvenire, restorana gdje fino večera do kafića gdje zastane odmoriti na sekundu i uživati u opuštajućoj kavi. Zamislite sada taj niz sa vrhunskom, nasmješenom uslugom na svakom koraku, zamislite vaše oduševljenje destinacijom. To je budućnost imidža, to je uspjeh u zajedništvu!
A uz malo truda, par trening programa i predavanja, i malo prakse sve je moguće.
Dakle, buduće kolege i suradnici, javite se, čekamo vas!