Hrvatska turistička ponuda i izvorni hrvatski proizvodi bit će predstavljeni ovog tjedna u Milanu na jednom od najvećih međunarodnih turističkih sajmova BIT 2008., izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Hrvatske gospodarske komore (HGK), koji su organizatori hrvatskog nastupa.
Na ovogodišnjem sajmu BIT od 21. do 24. veljače na izložbenoj površini od 140 tisuća metara četvornih nastupit će više od pet tisuća izlagača iz svijeta, a za Hrvatsku je taj sajam jedan od važnijih zbog talijanskog tržišta čiji turisti tradicionalno čine značajniji udjel stranih turista. Prošle je godine u Hrvatsku došlo 1,25 milijuna Talijana, ostvarivši 5,45 milijuna noćenja, što je po 1 posto više nego 2006.
Osim HTZ-a hrvatsku će turističku ponudu na sajmu predstaviti i brojni suizlagači, među kojima pulski Arenaturist, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Jadrolinija, Uniline Istra te kampovi Šimuni i Straško. Drugog dana sajma, 22. veljače, u milanskom će se hotelu “Principe Di Savoia” održati večernji susret hrvatskih s predstavnicima talijanskih turističkih i drugih medija.
HGK u sklopu sajma BIT priređuje izložbu “Be CROative”, u sklopu koje će predstaviti hrvatske proizvode s oznakama “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta”. Nakon Muenchena, Lisabona, Bruxellesa, La Rochella i New Yorka to je šesta u nizu izložbi kojima HGK promovira hrvatske kvalitetne proizvode u inozemstvu.
Multimedijalnim pristupom “gledaj, slušaj, osjeti” nastoji se dočarati Hrvatsku u njenom najboljem izdanju, dok će u luksuznim staklenim vitrinama biti izloženi brojni hrvatski proizvodi te svjetski poznati izumi Hrvata.
Izvor: Hina
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!