Hrvatska turistička zajednica (HTZ) neće potpisati nikakve ugovore za oglašavanje u inozemnim medijima dok se o tome ne očituje Ured za javnu nabavu hrvatske Vlade, čije je mišljenje o tome zatražilo Ministarstvo turizma, kazali su na današnjoj zajedničkoj konferenciji za novinare ministar turizam Damir Bajs i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić.
Time su se zapravo referirali na HTZ-ovu prošlotjednu obavijest u elektroničkom oglasniku javne nabave o početku provedbe zakupa oglasnog prostora u medijima šest zemalja te na TV kućama CNN-u i Eurosportu, za što se planira izdvojiti ukupno 42 milijuna kuna. S obzirom da je o tome jučer pisao jedan hrvatski dnevni list Bajs i Bulić su željeli dodatno pojasniti cijeli taj posao HTZ-a.
Istaknuvši da se radi o redovitom, legalnom i zakonitom poslu HTZ-a Bajs je ipak kazao da će se svaki natječaj koji je u nadležnosti njegovog Ministarstva razmotriti ako postoji bilo kakva sumnja u njegovu legitimnost i legalnost.
Stoga je, a i zbog novog Zakona o javnoj nabavi, koji je stupio na snagu s početkom ove godine i čiji je obveznik i HTZ, zatražio mišljenje Vladinog Ureda za javnu nabavu o tom natječaju, koje očekuje u što bržem roku, naglasio je Bajs.
Pojašnjavajući da su za nabavu usluga za radio i TV oglašavanje izuzeti od novog Zakona o javnoj nabavi, Bulić je rekao da su objavu u elektroničkom oglasniku javne nabave u Narodnim novinama odlučili napraviti zbog poštivanja načela transparentnosti koje je također ugrađeno u taj Zakon.Po objavi te obavijesti treba proći 12 dana da se utvrdi jeli što sporno ili ne, a ako se utvrdi da nema ništa sporno, a Bulić tvrdi da nema, tek se tada pristupa potpisivanju ugovora za te poslove.
Kazao je i da je od ukupnih 42 milijuna kuna za oglašavanje u inozemnim medijima 7 milijuna kuna predviđeno za oglašavanje na CNN-u i Eurosportu, s kojima se povoljno i uspješno surađuje već više godina. Promotivni spotovi hrvatskog turizma na tim su TV postajama do sada imali dobru gledanost i po mišljenu marketinških stručnjaka to su dobro pogođeni mediji, kazao je Bulić.
Izvor: Hina
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!