Zagrebačko ugostiteljstvo u drugom je ovogodišnjem tromjesečju ostvarilo 439,5 milijuna kuna prometa, što je porast od 6,4 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, podaci su Odjela za statistiku zagrebačkog Gradskog zavoda za prostorno uređenje.
Gotovo 55 posto ukupnog ugostiteljskog prometa ili 240 milijuna kuna ostvareno je u zagrebačkim hotelima, čime su u odnosu na lani zabilježili porast od 7,5 posto.
U restoranima taj je promet iznosio 120,1 milijuna kuna ili 14 posto više, dok su barovi s 38,1 milijuna kuna pormeta u plusu za 0,2 posto.
Od ukupnog ugostiteljskog prometa u Zagrebu u drugom tromjesječju ove godine 42,2 posto ili 185,7 milijuna kuna ostvareno je od hrane i napitaka, dok se 37 posto ili 162,1 milijun kuna odnosilo na promet od smještaja odnosno noćenja.
Prodajom alkoholnih i bezalkoholnih pića zabilježeno je 64,7 milijuna kuna, dok se na ostali promet odnosi 27 milijuna kuna.