Ova radionica koncipirana je tako da ugostiteljskom osoblju pruži temeljna znanja s područja odnosa s gostom od njihova prvog kontakta. Svakom gostu iznimno je važno da se osjeća prihvaćen i ugošćen te je proces komunikacije s gostom od presudne važnosti. Ovom radionicom pruža se sve ono što je ugostiteljskom osoblju potrebno kako bi bio uspješan. Visoki standardi u ugostiteljstvu mogu se održati samo uz kvalitetan kadar koji dijeli ugostiteljske vrijednosti i želi svaki dan učiniti najbolji mogući posao za svoje goste. Radionica je namijenjena ugostiteljskim djelatnicima koji žele povećati promet, povećati broj novih gostiju, zadržati već postojeće goste i ponukati ih da češće dolaze.
Sadržaj radionice:
• Zašto je komunikacija važna?
• Što se događa u procesu komunikacije?
• Slušanje sugovornika-ključ uspješne komunikacije
• Vaš gost i vi – kako izgraditi međusobno poštovanje
• Što gosti očekuju od vas?
• Kako komunicirati s različitim tipovima gostiju – agresivni, asertivni i pasivni klijent
• Što kada se gost žali?
• Poslovni bonton
• Na koji način ostvariti prvi kontakt s gostom – funkcije i odgovornosti osoblja
• Kako osobnim izgledom te različitim tehnikama postići dodanu vrijednost u objektu
• Završetak narudžbe i naplata
• Sigurnost i zaštita na radu te podizanje svijesti o štetnosti ispijanja alkohola
Ukupno trajanje radionice: od 16:00 do 20:00 sati
GLAVNI POKROVITELJ RADIONICE je Primorsko – goranska županija.
Voditeljica treninga:
Dr.sc. Neda Fleur Janovski diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu te magistrirala na Fakultetu informatike u Varaždinu. Doktorirala je na Columbia University, NY. Komunikolog je po zanimanju i vokaciji. Dvadeset dvije je godine radila u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama. Već deset godina djeluje kao samostalni trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 in house seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Autor je knjige Kôd uspjeha u kojoj je promovirala svoju CIBS metodu i koja je prodana u nakladi od 1000 primjeraka, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalni je kolumnist u: Liderpress (rubrika Poslovna znanja), Business.hr, ZdravljeIQ, piše blog Good Communication Corner na adresi http://nedafleurjanovski.wordpress.com .Tri godine predavala je na London School of Public Relations. Zadnje dvije godine radi i kao komunikacijski terapeut.
Datum prijave: Molimo Vas da svoj dolazak potvrdite mailom: [email protected] ili telefonski: 051/320-633, najkasnije do 25.04.2014.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!