Stvoriti klasik, spojiti novo i divlje a opet dugoročno poželjno potrošačima izazov je koji zahtijeva proučavanje marketinga, navika potrošača i svih čimbenika koji utječu na stvaranje trendova i evergreena.
John Clay, Lucas Bols veleposlanik, otkrio je u svom Londonu Cocktail Week (LCW) seminaru ovaj tjedan pod nazivom ‘Želim jedan od onih’, da ono što potrošač želi i ono što barmen želi pružiti nije uvijek sinkronizirano.
Iako postoji sve veći broj potrošača koji žele biti educirani o tome što piju, kao iznenađenjemože doći saznanje da je većina još uvijek gleda cijenu koktela kao najvažniji aspekt kada je u pitanju naručivanje pića.
Istražujući kraljevstva marketinga, popularne kulture i ključnih čimbenika koji utječu na odluke potrošača, Clay dijeli svoje tajne o stvaranju pića koje se ne gubi na meniu, već načini potrošače da pomisle, ‘Želim jedan od onih’.