RIJEKA – Uz veselje za ljubitelje maškara i turističku promociju grada, karneval Rijeci donosi i sasvim konkretnu zaradu koja barem četiri puta premašuje uloženi novac. Ekonomski efekti karnevala direktno ne zahvaćaju proračun Grada ili pak Turističke zajednice, no ukupno najmanje osam milijuna kuna uprihode ugostitelji, hoteli, trgovci ili pak prijevoznici.
Petar Škarpa, direktor riječke Turističke zajednice, kaže kako su, prema prošle godine napravljenim izračunima, ekonomski efekti koje sama manifestacija ostvaruje kod raznih subjekata barem četiri puta veći od uloženog novca, a u organizaciju karnevala ulaže se oko dva milijuna kuna. Uz to, od ta dva milijuna, polovicu sredstava daju sponzori.
Karneval- Samo u glavnoj karnevalskoj povorci ove godine sudjeluje oko devet tisuća ljudi, a očekuje se i da će manifestaciju doći pogledati od 80 do 100 tisuća ljudi, od čega ugostiteljstvo definitivno profitira. Tu su i kostimi koje tih devet tisuća sudionika karnevala mora nabaviti, a u Rijeci i široj okolici, posebno Opatiji, profitiraju i hoteli.
– Prodaju se i veće količine raznih rekvizita, čega ne bi bilo da nema karnevala – objašnjava Škarpa.Da karneval privlači turiste, dokazuje i podatak da riječki Grand hotel Bonavia tijekom karnevala očekuje gotovo stopostotnu popunjenost.
Izvor: Jutarnji list