Novo izvješće je potvrdilo da su britanske tvrtke vezane za pića uspjele u ostvarenju svog obećanja o poboljšanje zdravstvenog obilježavanja alkoholnih proizvoda.
U ožujku 2011. godine, članovi trgovina složili su se oko dobrovoljnog cilja od 80% proizvoda na polici koji moraju nositi tri osnovne informacije: jasan sadržaj, smjernice za smanjenje alkoholnog rizika i upozorenje o piću pri trudnoći; do prosinca 2013.
Obećanje je napravljeno dobrovoljno uz suradnju s Odjelom za zdravstvenu odgovornost.
Istraživanje na uzorku od više od 500 proizvoda u nacionalnim, regionalnim i nezavisnim trgovinama, ukazalo je 79,3% sukladnost sa obećanjem, uz promašen cilj za 0,7%.
Istraživanje je također pokazalo nakon usporedbe naljepnica iz 2008. godine, da su podaci na proizvodima je porasli za 46% odkad je obećanje napravljeno i 91% naljepnica nosi upozorenja o piću pri trudnoći, u usporedbi sa 18% u 2008. godini.
U međuvremenu je i 75% naljepnica počelo prikazivati smjernice za smanjenje alkoholnog rizika, u odnosu na 6% u 2008. godini.
“Industrija postavila ambiciozan cilj, koji je prvi takve vrste u Europi, a drago nam je vidjeti da su proizvođači i trgovci na malo također se pridružili tom obećanju,” rekao je Miles Beale, izvršni direktor Wine and Spirit Trade Association (WSTA).
“Obećanje označavanja je dobar primjer posvećenosti industrije pružanju smislene promjene i promicanju kulture odgovornog pijenja u Velikoj Britaniji kroz dobrovoljne akcije.”