Iza svakog velikog brenda stoji barem jedna zanimljiva priča, u nastavku pročitajte zanimljivosti vezane za neke od najpoznatijih brendova pića sa kojima se susrećete gotovo svaki dan.
Svi znaju da je jedno od najpopularnijih i najprodavanijih pića diljem svijeta Jack Daniel’s. Ono što možda niste znali je da je moguće kupiti cijelu bačvu ovog legendarnog viskija. Svaka bačva sadrži količinu tekućine koja bi se inače rastočila u otprilike 252 boce (750 ml). Ukoliko poželite kupiti svoju bačvu koštati će vas između 10 i 12 tisuća dolara, zavisno o njezinoj zapremnini i naravno – porezima. Ako ćemo vjerovati pričama predstavnika Jack Daniel’s viskija, najveći kupac bačvi je upravo Američka vojska.
Jeste li si ikad postavili pitanje – zašto je poznati Bacardi rum za glavnog lika svog logotipa izabrao upravo šišmiša? Legenda kaže ovako: osnivač tvrtke, Don Facundo Bacardi Masso bio je oženjen za Donu Amaliu Bacardi. Jednom prilikom ona je u obiteljskoj destileriji uočila nekoliko šišmiša. Vjerujući da su krilati posjetitelji srećonoše, inzistirala je da postanu simbol obiteljske tvrtke. Njezina intuicija pokazala se točnom, Bacardi rum postao je jedan od najvećih proizvođača ruma u svijetu popraćen čitavom vojskom obožavatelja. Neki od najpoznatijih su bili Ernest Hemingway, koji je tvrtku spomenuo u čak tri svoja romana.
Kao i brojne druge velike ideje, Wild Turkey je bio rezultat pripitog putovanja čovjeka i njegovih prijatelja. Priča kaže da je Thomas McCarthy, brand executive tvrtke, ugrabio nekoliko boca nerazrijeđenog 101-proof viskija iz skladišta i ponio ih sa sobom na izlet u Južnu Karolinu gdje je išao u lov na divlje purane. Piće je postalo takav hit među njegovim društvom koji su ga kasnije konstantno pitali da pošalje još tog “wild turkey burbona”. Nedugo nakon te avanture, piće je na tržište izašlo pod nazivom Wild Turkey.
Smirnoff je jedna od najstarijih votki u svijetu, njezini počeci su bili davne 1860. godine u Rusiji. Kao piće sa bogatom poviješću, vodka je završila u rukama Američke tvrtke 1939. godine. Jedini problem koji se pojavio je bio taj da Amerikanci preferiraju viski a o votki zapravo znaju jako malo. Pošto prodaja nije išla planirano, napravljen je savršen marketinški plan. Smirnoff se počeo reklamirati kao “bijeli viski” koji “nema okusa i nema mirisa”. Ova marketinška kampanja postala je pravi hit, posebice kod ljudi koji su voljeli ujutro popiti piće ili dva bez straha da smrde na alkohol. Tako su Amerikanci zavoljeli votku.
Hennessy je započeo sa proizvodnjom 1765. godine, te je u kratkom razdoblju postao jedan od najvećih proizvođača konjaka na svijetu. Francuska tvrtka godišnje proizvede više od 50 milijuna boca. Ovo piće je jedno od omiljenih pića većine slavnih glumaca, glazbenika i profesionalnih sportaša, pa čak i diktatora. Kim Jong-il, vođa Sjeverne Koreje do 2011. godine je na Hennessy trošio čak 800.000 dolara.
Često se može čuti da nema puno stvari koje su bolje od kvalitetnog Scotcha. Možete li zamisliti oduševljenje kada su ronioci otkrili olupinu broda Regina u jezeru Huron 1987, na kojoj se nalazila pošiljka Dewar’s Scotcha. Parobrod je potonuo za vrijeme snježne oluje 1913. godine, što ovaj alkoholni pronalazak čini jednim od onih koji su upisani u knjige rekorda. Boce starije od 100 godina prodane su na aukciji 2013. a sakupljeni novac dan je institutu Great Lakes Maritime Institute.
By: Devin Pratt
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!