Moji roditelji su iz Irana, ali odrastao sam u Frankfurtu. Neko vrijeme sam radio u Zürichu, u Švicarskoj gdje sam osnovao svoj prvi Speakeasy bar. Oduvijek sam htio biti vlasnik bara.
Zbog ljubavi. Imam suprugu i 7-godišnju kćer u Frankfurtu i to je razlog zašto sam otišao i došao ovamo. Upoznali smo se u Parizu i poznavali smo se godinama. Ne smeta joj što putujem jer je samozaposlena pa nam to uopće nije problem.
Da, to je moj vlastiti bar, nema investitora i nitko drugi nije uključen. Radi se o zabavi; Hunky Dory, kao što ime kaže.
Čitava filozofija bara je da se zabavite i okupite ljude. Kada uđete u bar, atmosfera je kao u dnevnoj sobi, ali uz visoku kvalitetu usluge. Imamo telefone tako da možete nazvati jedni druge ili možete nazvati bar ako je prekrcan pa ne morate stajati za šankom i čekati, možete ih jednostavno nazvati i dobiti svoju narudžbu i piće. To vrijedi i za vanjski vrt. Imamo i nekoliko igara kao što su stolno kuglanje i automati za igre na sreću, a sve to pomaže ljudima da se malo opuste.
Piće i kokteli su uglavnom klasični, uvijek se trudimo da na meniju imate nešto voćno, gorko, kiselo, slatko, suho i naravno nešto bezalkoholno. Kako su ljudi sve zdraviji, bezalkoholna pića moraju sve više biti u ponudi. Ono što pokušavamo učiniti je da svaki koktel bude fotografiran i objašnjen pomoću sastojaka kako bi ljudi znali što mogu očekivati. Većina njih kada čitaju meni nemaju pojma koji su sastojci; ne svi, već većina. Dakle, da bi im olakšali, pored naziva imaju sliku kako bi mogli vidjeti da li je za njih previše ženskast ili ne, kakvu će čašu i ukras dobiti i slične stvari.
Moj omiljeni koktel na novom meniju je dr.Watson, baziran na Ardbegu Ten koji je pomalo zadimljen. Malo soka od cikle, soli i octa daje različite arome i poslužuje se u staklenoj luli. Prepoznatljiv izgled dr.Watsona i Sherlock Holmesa je s lulom, a što je u luli? Dim, tako da to cijelo piće čini sasvim posebnim.
To je dobro pitanje iako zapravo postoje dva. Schumannov u Münchenu i Buck & Breck u Berlinu. Oni su prilično uspješni, a mislim da je Schumann legenda. Stvarno je stvorio njemačku barsku scenu i način na koji upravlja barom je šokantan. Ono što želim reći je da ako želite biti u prvih 50 morate raditi marketing, trebate društvene mreže, morate putovati. Ako želite da ljudi dođu vidjeti vaš bar, i vi morate ići vidjeti njihove. Pobrinite se da imate lijepe menije i dobre fotografije koktela, da promovirate sebe i ono što radite.
Pobrinite se da ste dobri s proračunom, da sve izračunate tri puta. Potrebno je puno vremena i osoblje je najvažnija stvar. Uvijek se pobrinite da imaju sve, a moj savjet je da im date dionice. To je ono što ja radim.
Trenutno imam 5 osoba uključujući sebe i da, još uvijek radim u baru, volim ga. To je i razlog zašto sam ga otvorio. Lijepo je putovati i sve ali ljudi dolaze vidjeti vas, a ako ne radite nemaju razloga.
Ne za sada. Mislim da je lakše održavati bar i držati ga na kvalitetnoj razini, dati mu nekoliko godina i učiniti ga vrlo uspješnim. Također, trenutno je stvarno teško naći dobro osoblje u Njemačkoj jer se sve više barova otvara, a sve je manje ljudi koji imaju vještine za dobar rad.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!