Prema pisanju The Spirits Business njemački brend Three Sixty lansirao je varijantu svoje glavne vodke koja ima gotovo upola manje alkohola i manje kalorija, nazvanu Three Sixty Easy. Ova nova verzija vodke namijenjena je mlađim potrošačima koji traže opcije s nižim udjelom alkohola, a dolazi s udjelom alkohola od 20% ABV.
“Oduševljeni smo što možemo predstaviti Three Sixty Easy na tržištu, označavajući novu eru za naš brend. Naš cilj je ponuditi potrošačima premium žestoka pića koja odgovaraju njihovom životnom stilu. S Three Sixty Easy, postigli smo upravo to,” izjavila je Svenja Dahm, kreativna direktorica u Schwarze und Schlichte, tvrtki koja posjeduje brend vodke.
Inovativan dizajn i kvaliteta
Boca od 700 ml ima drugačiji dizajn od ostatka linije proizvoda, čime se dodatno ističe na policama trgovina. Vodka na bazi pšenice destilirana je četiri puta i filtrirana kroz dijamante, što rezultira blagim okusom na nepcu. Ovaj proces filtracije kroz dijamante dodatno doprinosi čistom i glatkom okusu, koji je karakterističan za Three Sixty brend.
Poticaj za zdraviji način života
U današnje vrijeme sve više potrošača traži opcije s nižim udjelom alkohola, što je potaknuto željom za zdravijim načinom života i smanjenjem kalorijskog unosa. Three Sixty Easy savršeno odgovara tim potrebama, pružajući potrošačima premium iskustvo ispijanja vodke bez kompromisa na kvaliteti ili okusu. Ovaj novi proizvod ne samo da zadovoljava potražnju za niskoalkoholnim pićima, već i pokazuje sposobnost brenda da se prilagodi promjenama na tržištu i preferencijama potrošača.
Dostupnost i distribucija
Three Sixty Easy bit će dostupna od svibnja 2024. na odabranim europskim tržištima po maloprodajnoj cijeni od 12,99 € (14 USD). Planira se distribucija u nekoliko europskih zemalja, uključujući Njemačku, Austriju, Nizozemsku, Francusku, Švicarsku i Belgiju. Ova široka dostupnost omogućit će brendu da dosegne širu publiku i zadovolji rastuću potražnju za niskoalkoholnim opcijama u cijeloj Europi.
Povijest i uspjeh brenda
Od lansiranja brenda vodke 2008. godine, Three Sixty je postala jedna od vodećih premium vodka u Njemačkoj. Brend je poznat po svojoj kvaliteti, inovativnosti i prepoznatljivom dizajnu, što je pridonijelo njegovom uspjehu na tržištu. Uz stalno širenje asortimana i uvođenje novih proizvoda, Three Sixty nastavlja održavati svoj status lidera u industriji.
Ranije ove godine, brend je predstavio konzervirane gotove koktele u dvije verzije: Pornstar Martini i Espresso Martini. Ove novine pokazale su se vrlo popularnima među potrošačima, dodatno učvršćujući poziciju Three Sixty kao inovatora na tržištu žestokih pića.
Schwarze und Schlichte: Snaga iza brenda
Schwarze und Schlichte, tvrtka koja stoji iza brenda Three Sixty, ima dugu povijest u industriji žestokih pića. Osim vodke Three Sixty, tvrtka je poznata i po drugim uspješnim brendovima, uključujući Knut Hansen Gin i Bärenjäger honey liker. Njihova predanost kvaliteti i inovacijama ključni su faktori koji doprinose uspjehu njihovih proizvoda na tržištu.
Odgovor na trendove
Uvođenjem Three Sixty Easy, Schwarze und Schlichte odgovara na globalne trendove u industriji pića koji uključuju sve veću potražnju za niskoalkoholnim i zdravijim opcijama. Potrošači danas sve više cijene proizvode koji im omogućuju da uživaju u piću, a da pritom vode računa o svom zdravlju i wellnessu. Three Sixty Easy predstavlja savršen odgovor na te potrebe, kombinirajući premium kvalitetu s nižim udjelom alkohola.
Zaključak
Three Sixty Easy je više od samo još jedne vodke na tržištu; ona predstavlja inovaciju i prilagodbu modernim potrošačkim trendovima. Lansiranjem ovog proizvoda, Three Sixty i Schwarze und Schlichte pokazuju svoju sposobnost da prepoznaju i odgovore na promjene na tržištu, te da potrošačima ponude proizvode koji se uklapaju u njihov životni stil. Ovaj niskoalkoholni liker savršen je izbor za one koji žele uživati u kvalitetnom piću, a pritom zadržati balans i brigu o zdravlju. U nadolazećim mjesecima bit će zanimljivo pratiti kako će tržište reagirati na ovu inovaciju i kako će Three Sixty Easy biti prihvaćen među potrošačima diljem Europe.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!