Ovogodišnji HOW /Hotel Operations Weekend/ Festival održava se 15.-17.11. u Petrčanima pored Zadra. Sudionike konferencije u programskom dijelu očekuje više od 20 panel diskusija, intervjua i prezentacija s više od 60 govornika, dok u zabavnom dijelu programa sudionici mogu sudjelovati u pub quizu, speed networkingu, jutarnjem trčanju, velikom partyju, ali i charity aktivnostima putem kojih mogu podržati jednu neprofitnu, humanitarnu udrugu.
U prvom intervjuu naziva: Shaping the Hospitality Landscape: Exploring Global Trends in Hotel Operations, Dejan Popadić, Regionalni potpredsjednik za otvaranja i tranzicije, Hyatt EMEA podijelit će svoj uvid i iskustva u hotelskim operacijama te perspektivu o trenutnom stanju, izazovima i budućnosti hotelskih operacija. U diskusiji koja slijedi odmah nakon, Driving Success in Hotel Operations: Perspectives from the Top Kristian Šustar, CEO Jadran Hotela Rijeka, Hans Prins, Generalni direktor klastera Accor hotela za Jugoistočnu Europu te Andrej Sovrović, Generalni direktor Klastera IHG hotela iznijet će svoja predviđanja o novim trendovima koji će oblikovati budućnost hotelskog poslovanja.
Blagi odmak od hotelskih operacija napravit će Dalibor Šumiga, CEO tvrtke Promosapiens, s prezentacijom Don’t Believe Everything You Say gdje će sudionici čuti nekoliko tema koje se ponavljaju u svakom razgovoru, na poslu ili društvenim mrežama: što nas čini sretnima, je li novac uistinu važan, jesu li žene bolje od muškaraca, uništava li internet čovječanstvo… Svatko ima svoje mišljenje, ali koliko gledate podatke? Ovo predavanje će vam dati u nekim slučajevima iznenađujuće odgovore na većinu pitanja oko kojih se svađate s prijateljima, suradnicima i strancima na društvenim mrežama.
Nakon ove zanimljive prezentacije s intervjuem Luc Gesvreta, Starijeg potpredsjednik za iskustvo gostiju te programe vjernosti, Accor-a, na temu Customer Acquisition vs. Retention: How to Create True Customer Loyalty se sudionici ponovno vraćaju u hotelske operacije te će saznati što je zapravo lojalnost, postoji li, kako zadržati postojeće goste te privući nove.
Plenarni dio programa završava prezentacijom i intervjuem. Ivana Nešković iz STR-a će dati uvid u globalno stanje hotelske industrije s fokusom na Europu gdje će brojkama potkrijepiti kako stojimo sa zauzetošću soba i prosječnom cijenom soba te potražnjom, a sve iznesene podatke komentirati će u intervjuu s Martom Hancock, potpredsjednica za upravljenja prihodima za regije DACH, Poljske i Istočne Europe, Rusije i ZND iz Accora za Europu i Sjevernu Afriku.
Nakon plenarnog dijela, ovisno o svojim interesima, sudionici mogu poslušati diskusije podijeljene po hotelskih odjelima ljudskih resursa, domaćinstva, hrane i pića, prodaje i marketinga, tehnologije, recepcije, a teme koje ih očekuju su:
Uz već navedene samo neki od potvrđenih govornika su:
Uz brojne sponzore i partnere HOW Festival od ove godine podržava i Europsko udruženje direktora hotela (European Hotel Managers Association) te Turistička zajednica grada Zadra.
Više detalja o samoj konferenciji, programu, prijavama i govornicima dostupno je na službenim stranicama HOW Festivala.
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!