Nakon što se previše mušterija žalilo na ime piva, u Clevlandu su sa polica supermarketa odlučili povući popularno pivo – Sweet Baby Jesus.
Porter sa okusom maslaca od kikirikija i čokolade izbačen je na tržište prije dvije godine ali Pivovara DuClaw Brew Co. ga je počela plasirati u Ohio pred svega dva mjeseca. Ali sada, nakon što se previše mušterija trgovina žalilo i našlo uvrijeđeno imenom ovog piva, Heinine’s trgovina, koja ima 22 poslovnice u Ohiu i Illinoi, je odlučila sa svojih polica maknuti Sweet Baby Jesusa.Ovo pivo čini između 35 i 40% prodaje pivovare DuClaw, što ga naravno čini najpopularnijim pivom iz njihovog asortimana.“Kada testirate granice i pokušate zaplijeniti i privući pažnju određene skupine, neizbježno je da se neka druga skupina nađe uvrijeđena“Naravno da su i prije čuli prigovor na ime ovog piva, ali ovo je prvi put da je eskaliralo do razine da šteti prodaji. Naime, izgubiti čitav lanac supermarketa kao mjesto prodaje nije malena stvar.
“Sviđala nam se ova fraza, koja barem nama, predstavlja uzbuđenje i zadivljenost. Ne smatramo da je uvredljiva, i nije joj namjena da nekoga uvrijedi ili ponižava. Da smo mislili da ćemo nekoga uvrijediti ne bi ni krenuli sa plasiranjem piva pod tim nazivom.”
Prvi put je pivo bilo povučeno iz vojnih baza, ali nakon svega par tjedana ponovno je vraćeno u iste. Tvrtka je zaprimila brojne telefonske pozive i pisma vezano za ime ovog piva, ali odlučili su stati iza svoje etikete i ostaviti je takvom kakva je, iako je postojala mogućnost da našteti planiranom proširenju pivovare na druga tržišta.
“Ne želimo se cenzurirati iz razloga što bi nam vjerojatnije više naštetilo to nego da nas poneki supermarket izbaci iz svoje ponude.”
Sweet Baby Jesus se i dalje prodaje na 18 lokacija u Ohiu. DuClaw razmišlja o proširenju na druge trgovačke lance u North Carolinu, Virginiu i Kentucky.
izvor: www.huffingtonpost.com