S obzirom na prve najave, stanje bukinga i prodaje odmora na glavnim inozemnim i domaćem tržištu Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) procjenjuje da će Hrvatska i ove godine zadržati pozitivan turistički trend te ostvariti dalji porast fizičkog turističkog prometa od 3 do 5 posto, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare te Udruge.
Predsjednik UHPA-e Ivan Pukšar iznio je očekivanja da će se dobri turistički rezultati ostvariti i tijekom Uskrsnih blagdana, a posebno oko 1. svibnja za kojeg procjenjuje da će biti najbolji do sada.
U vezi Uskrsa, kojim u Hrvatskoj tradicionalno i službeno počinje turistička sezona, Pukšar navodi da agencije bilježe dobro zanimanje domaćih putnika za hrvatska odredišta, ali i za inozemstvo.
Među hrvatskim odredištima domaći, ali i strani turisti, najviše traže za Uskrs Opatiju, koja je, kako kaže, po broju prodanih aranžmana sedam do osam puta ispred Dubrovnika.
Općenito više se traže odredišta koja su dostupnija automobilom te hoteli s četiri i pet zvjezdica odnosno oni koji imaju grijanje i dodatne sadržaje poput wellnessa, bazena i drugog.
Agencije su, kaže Pukšar, već spremne i za prodaju ljetnih aranžmana u Hrvatskoj, pri čemu posebnu pažnju poklanjaju tzv. first minute akcijama čime žele potaknuti raniju prodaju i eliminirati tzv. last minute koje se negativno održavaju na poslovanje agencija.
Upozorava i da je 10-ak hotelijerskih kuća, od Umaga do Dubrovnika,
wellness agencijama već dali tzv. stop buking za kraj lipnja, početak srpnja i kraj kolovoza.
U vezi situacije oko Kosova Pukšar je istaknuo da to za sada ne utječe na hrvatski turizam, vjeruje kako i neće, budući europski gosti već dobro poznaju situaciju u ovoj regiji.
Isto tako drži da nekog značajnijeg utjecaja neće imati ni Europsko nogometno prvenstvo u lipnju ove godine (u Austriji i Švicarskoj).
Izvor: Croatiabiz
Besplatna članarina do 31.12.2020. za privatne korisnike!
Free membership until 31st December 2020 for private users!